Ditt liv blir det du gör det till

Söta människor som lämnar kommentarer och frågar om uppdateringar. All kärlek åt er! Det har och kommer att hända stora förändringar i mitt liv, vilket gjorde att jag valde att gå åt sidan och omgrupper mig en tid. Jag har valt att lämna någon som jag hade otroligt mycket kärlek för. Det funkar inte när en person är mer villig att satsa än den andra. Sorg över det hela. Men ingen känsla är förevig. Inte ilska, inte ledsenhet. Därför kunde jag ta en minut och leva i dessa känslor. Men nu känns det mycket bättre. Andra stora förändringar är att jag har valt att lämna mitt jobb på universitetet. Jag känner att det är dags att spread my wings och gå vidare. Vill gärna flytta till en annan stad också.
 
 
En klok människa sa en gång att livet är som en motorväg och varje person har sin egen bil. Men de flesta väljer att sitta i baksätet. Från baksätet skriker de ut sin frustration om hur de andra bilarna kör och om hur de krockar in i bilen. Jag väljer nu att sitta vid förarstolen och ta kommandot.Jag ska köra in min bil på de vägar jag vill och köra bredvid människor som kör sina bilar som mig, stadigt och balanserat.
 
 
 
Stay blessed
Baglady
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Tack snälla för din kommentar. Känns bra att få lite stöd. Det var en jobbig dag och jag var mentalt trött i flera dagar efteråt. Det är ett dilemma att vara tillsammans med en man som kommer från en kultur och ett tankesätt som man nästintill föraktar :/ Det verkar som att du själv har fattat en del tunga beslut. Men det låter som om du har valt rätt väg. Stay strong, stay on your feets, and be you very best! Luv!

2013-04-10 @ 23:40:30
URL: http://soullfood.blogg.se
Postat av: samira

Hoppas att du klarar dig bra!
Vi alla har våra struggles.. Vi får komma ihåg att vi har varandra! Kramar

2013-04-11 @ 12:50:09
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0