Jag har förlorat mitt leende.

Häromkvällen pratade jag med en god vän i telefon och insåg att det var första gången den dagen som jag hade skrattat. Det gjorde mig ledsen. När jag tänker efter så var det väldigt länge sen som något riktigt roligt i mitt liv hände. När vänner vill ta kort så kan jag inte le. Jag ser allvarlig ut. Det känns som om jag är rädd för att bilden ska kunna fånga in allt som jag känner inom mig. All ångest, all rädsla, all oro. Jag har förlorat mitt leende.
 
 
 
Stay Blessed
BagLady
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack snälla. Och nej vi har inte kommit fram till något namn ännu. Jag har fastnat för Alessia men min man vill inte ha det namnet för att det påminner om Alicia och det är ett dåligt minne för honom..hahah... Angående ditt inlägg så blir jag ledsen att höra att du känner som du gör samtidigt som jag känner igen mig i det du skriver och blir lika ledsen för att jag gör det. Det är så märkligt med bloggvärlden, man träffar människor som läser ens blogg och man läser deras, man känner inte ens varandra men man relaterar till orden och känner empati. Ibland får man t om mer stöd i denna virtuella värld än i verkligehten.....

2012-07-18 @ 23:54:16
URL: http://soullfood.blogg.se
Postat av: Suad

sisssss <3 underbart att höra från dig! jag hoppas att du hittar ditt leende snart igen inshallah. Kärlek

2012-09-03 @ 23:40:57
URL: http://www.hypothetiically.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0