15-04-11

Så otroligt dålig på att uppdatera. I know. Vilket är lite komiskt för jag kan själv bli irriterad ifall en del bloggare inte skriver på några dagar. Anyhow, har haft fullt upp med allt. Min resa till nordafrika blev inställt på grund av alla oroligheter, plus det landet jag ville åka till hade folkomröstning och det kändes inte passande just då. Men siktet är ställt på att få åka till sommaren och vara där i några veckor. Ska försöka få tag på ett volontärarbete på plats. Eller jag vet inte vad man kan kalla det, jag tänkte bara dyka upp på ett barnhem med lite leksaker och erbjuda min arbetskraft. Hittade volontärsarbeten genom olika organisationer men de kostade så mycket, och då ingick inte ens flygbiljetten. Så jag tänkte åka och bo med mormor och släktingar och se hur det går.

Har varit så otroligt lycklig den senaste tiden, och jag har märkt att inspirationen till diktskrivandet mest kommer från när man har det svårt. Därför har jag inte fått fram några dikter på sistonde.


Stay blessed

Bag Lady

Kommentarer
Postat av: S

nu har jag svarat på frågorna syster :)



och jag håller med dig, man får som mest inspiration när man har mycket i huvudet, då flyter det lättare, men tror att man ändrar vinkel och analyserar sina känslor lite så kommer skrivandet falla naturligt ändå :)

2011-04-20 @ 00:03:54
URL: http://hypothetiically.blogg.se/
Postat av: BagLady

Tack för tipset :D Måste erkänna att det är irriterande att diktskrivandet styrs av känslor.



Stay blessed

2011-04-29 @ 13:14:07
URL: http://crazybaglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0